W piątek odbyło się ważne zebranie Rodziców harcerzy i zuchów naszej drużyny.
Co ustalono:
1. PILNE!
Do piątku (5 lutego) wpłacamy na podane konto kwartalną składkę w wysokości 30 zł za osobę (kolejne składki w wysokości 30 zł wpłacamy systematycznie na początku każdego kwartału:
do 15 kwietnia, do 15 lipca, do 15 października). Wpłat dokonują harcerze i zuchy (również Ci, którzy dopiero się zapisali – wprowadzamy Was do ogólnopolskiego systemu ewidencji ZHP i członkostwo wymaga opłacania składek).
UWAGA!
Brak wpływu na konto jest jednoznaczne z rezygnacją dziecka z harcerstwa.
W przypadku trudności (braku możliwości dokonania wpłaty przelewem) – proszę o kontakt telefoniczny.
2. Na stronie głównej 14 DH Białe Orły (po prawej) oraz tutaj po prawej stronie tego wpisu znajduje się numer konta bankowego służącego do wpłat.
3. Zaległe składki.
W przypadku zaległości – otrzymacie Państwo informacje w wiadomości na Librusie.
Harcerze, którzy nie są już w naszej szkole – taką informacje otrzymają sms.
Proszę o informację, jeśli zmienił się numer kontaktowy.
UWAGA!
Wszystkie zaległe składki muszą zostać uregulowane (dotyczy to również harcerzy, którzy od stycznia rezygnują z harcerstwa). W przypadku dużej kwoty – można wpłacać stopniowo. Zaległości wpływają na ograniczenie możliwości korzystania z wyjazdów, obozów i innych imprez hufcowych.
Drużynowe 14 DH Białe Orły